Kristen McMenamy for Vogue Italia May 2011/ Vogue İtalya Mayıs 2011 için Kristen McMenamy

Vogue Italia benim en çok sevdiğim Vogue,diğerlerini de çok seviyorum ama O’nun yeri ayrı neden bilmiyorum fakat bu onu eleştirmeyeceğim anlamına gelmez : ) Steven Meisel’da en favori fotoğrafçım olmasına rağmen ne fotoğrafı ne de Kristen’ı beğenemedım,bu aykı kapağı beğenmedim…Neden mi?

Haber/News:Suna Parlak

Fotoğraf/Photo:Steven Meisel

Manken/Model:Kristen McMenamy

Dergi/Magazine:Vogue Italia

Ağustos 2010 Vogue Italia kapağını hatırlarsınız : ) Hatırlamayanlar için hatırlatayım…Yine Steven Meisel+Kristen McMenamy çalışmasıydı…Moda editörü ise Karl Templer’dı mesela o kapak muhteşemdi,eleşitirilcek hiç bir şeyi yoktu…Ama bu kapak öyle değil hani ek kapağı olsa belki kurtarabilirdi…

Öncelikle makyajı beğenmedim modelin gözleri çok ortada modelin yüzü dikkat çekiyor oysa ki dikkati çeken derginin bütünü yane kapağı olmalıdır.

Derginin yanında ‘Swimwear’ eki olarak verilse anlayacaktım fakat olmamış üzgünüm…Bu sıcakta o eldivenlerin mantığını da çözemedim ve evin içinde olması da ayır bir soru…? Ayrıca yazının puntosunu,şeklini ve durduğu yeri de beğenmedim…Vogue Italia senden yine yeniden sıradışı ama muhteşem kapaklar bekliyoruz : )

Bir Cevap Yazın

